پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
علی اصغر عربیان استاندار البرز شد

ساعاتی پیش با حضور وزیر کشور در کرج و طی مراسمی با حضور مدیران و مسئولان استان البرز حکم علی اصغر عربیان به عنوان استاندار البرز اعلام شده و وی رسما استاندار البرز شد.      
به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل استانداری ،  قبل از ظهر امروز با حضور وزیر کشور و شماری از نمایندگان مجلس شورای  اسلامی و جمع کثیری از مدیران کل استان حکم علی اصغر عربیان به وی ابلاغ و وی رسما به عنوان استاندار البرز معرفی شد.

گفتنی است اصغر عربیان تحصیلات متوسطه را در شهرستان همدان به پایان رسانده و در سال ۶۰ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردستان درمی آید.

این در حالی است که وی در سال ۶۴ برای ادامه تحصیل دوره کارشناسی به دانشگاه تهران عزیمت و در سال ۶۹ همزمان با قبولی در کارشناسی ارشد وارد دستگاه قضایی می شود و تا سال ۷۶ در شهرهای سقز و بانه و سنندج با سمت هایی چون دادستان انقلاب اسلامی و رئیس دادگاه های کیفری ۲ و ۱ و عمومی و تجدید نظر و نیز بعنوان معاون اداره کل دادگستری استان خدمت می کند.

شایان ذکر است اصغر عربیان با انتقال به تهران قریب ۸ سال نیز در مشاغل نظارتی قوه قضائیه در سازمان بازرسی کل کشور در استان تهران و سازمان مرکزی به عنوان مدیر کل نظارت و بازرسی  و نهایتاً در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی از سوی کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به عنوان مستشار و رئیس هیأت اول مستشاری دیوان محاسبات کشور برگزیده می شود و با شروع به کار مجلس هشتم، کمیسیون بودجه و محاسبات با ۱۵ رأی از ۱۹ رأی اعضاء,نامبرده را به صحن مجلس معرفی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۲۰۵ رأی موافق وی را برای یک دوره چهار ساله به عنوان دادستان دیوان محاسبات کشور برگزیدند.

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.