پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
گفت و گوي اختصاصي خبرگزاري موج با " محمد احمدوند "


ملاقات 826 نفر از مردم کرج با نماينده اين شهر

 

خبرگزاري موج - مدير ارتباطات دکتر محمد جواد کوليوند، نماينده مردم کرج در مجلس نهم گفت: تا کنون بيش از 826 نفر در ديدار مردمي با دکتر کوليوند به طرح مشکلاتشان پرداخته اند.

محمد احمدوند در گفت و گوي اختصاصي با خبرگزاري موج، با بيان اين نکته که نمايندگان بايد به حفظ ارتباطشان با مردم بپردازند گفت: جلسه پنج شنبه گذشته دکتر محمد جواد کوليوند با مردم کرج از ساعت 14:30 آغاز و تا 20 ادامه داشت.
وي افزود: از ابتداي مجلس نهم تا کنون بيش از 826 نفر را ملاقات کرده اند.
مدير ارتباطات دکتر محمد جواد کوليوند تصريح کرد: محور بيشتر ملاقات ها، مشکلات اقتصادي نظير کار و وام و ساير درخواست ها نيز به مشکلاتي که در ادارات مطرح است مربوط مي شود.
محمد احمدوند درباره توصيه نماينده مردم کرج براي حل اين مشکلات گفت: برخي از مشکلات را دکتر کوليوند، برخي را کارشناسان و ساير مسائل را نيز با توصيه ايشان به مسئولان برطرف مي کنند.
وي با اشاره به تعطيلي مجلس در روزهاي شنبه ادامه داد: دکتر کوليوند صبح شنبه ها را با حضور در اداره ها به بررسي ميداني مي پردازند و بعد از ظهرها نيز در ديدار با مسئولان مشکلات مردم استان را مطرح مي کند.
مدير ارتباطات دکتر محمد جواد کوليوند با تاکيد بر پي گيري درخواست هاي مردم گفت: معمولا با ارسال نامه کتبي از مسئولان مي خواهيم که ما را از نتيجه درخواست ها مطلع کنند. اما، بخشي از نتيجه گيري نيز بر عهده مردم است و ان ها بايد نماينده شان را از سرنوشت درخواست شان آگاه کنند.
وي ادامه داد: اگر به درخواستي رسيدگي نشود با نامه دوباره به مسئول مورد نظر از او مي خواهيم تا به وضعيت فرد مورد نظر رسيدگي کرده و يا در جلسه با مسئولان آن را مطرح مي کنيم.
محمد احمدوند با اشاره به روند موجود در استخدام نيروي کار، بخش مهمي از اين مهم را در گرو آزمون هاي موجود در اداره هاي دولتي عنوان کرد و افزود: معمولا استخدام در اداره هاي دولتي تنها با توصيه نماينده برطرف نمي شود و فرد درخواست دهنده بايد در آزمون استخدامي اداره مورد نظر نيز شرکت کند.
وي تصريح کرد: اشتغال هايي که در سال 91 با توصيه دکتر کوليوند ايجاد شده در بخش خصوصي بوده است. از مجموع متقاضياني که براي اشتغال به بخش خصوصي معرفي کرده ايم، تاکنون بيش از 30 نفر موفق به جذب در شهرک هاي صنعتي شده اند.

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.